Fredag

2012-08-24 23:13:54
» Kommentarer(0) «


Idag har jag och Lo spenderat en del av dagen med Malin och Stella. Underbart väder har det varit och när jag kom hem så vilade både jag och Lo och när vi vaknade så hade vädret ändrats helt. Vi skulle tagit en promenad ner på marknaden men inte så roligt när det spöregnar. Johan kom hem och han gjort en "nyttig" hemlagad pizza som han väntat på att få göra hela veckan. Jättegott blev det! Han gjorde en tonfisk till sig och en vegetarisk till mig och sen egengjord pizzasallad till det. Mumsi! Under kvällen har vi hunnit med att busa och gosa med Lo innan hon somnade, röjt upp i lägenheten och gått ner med grejer till förrådet. Vi slog på en film för ett tag sen men just nu är det bara jag som tittar. Johan har somnat för längesedan:) men han har varit så duktig idag, och har fullt upp imorgon med två matcher på rad. Jag och Lo åker tillsammans med Danne, Jack och Milla tidigt på fm till Flen där vi har vår stuga. Mamma och pappa åkte redan idag och sen kommer Johan och Sanna senare imorgon em. kräftkalas och annat kul, mys! Däremot så suger nätet där så det är tveksamt om jag kan uppdatera därifrån. Nu blir det ett nytt avsnitt av "en unge i minuten" tills det är dags för att väcka Lo för en sista måltid för idag. Godnatt

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3569984/images/2012/pic_5037ed19ddf2b320c60041e1.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback