Förkylda!

2012-08-23 12:03:25
» Kommentarer(1) «


I tidigare inlägg skrev jag att både lo och jag blivit bättre från förkylningen, men det tar jag tillbaka. Vi båda snörvlar hit och dit. Lo har problem med att komma in i sin sömn pga hon är täppt stackarn..varpå inga inlägg igår. Men inatt fick hon näsdroppar och så körde vi med nässuget så inatt soc hon bra! Imorse skulle jag passa milla med Jenny var med Jack på treårskontrollen så då passade vi på att gå till öppna förskolan som ligger i samma hus som deras BVC på bäckby. Lo var med en stund tills hon somnade. Milla och jag var med på sångstunden och lekte. Det var så mysigt, dit vill jag gå fler ggr. Snälla "tanter" som jobbade där. Lo trivdes, hon satt snällt och tittade på barnen:) senare ska jag och Sanna vara barnvakt åt Jack och då blir det att åka till busborgen:) om lo mår och är med på noterna vill säga. :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi kör på pampers! Jag gillar de bättre än libro. Men smaken är som baken. ;-) vi råka köpa fel pampers här för någon vecka sen. Pampers NEW BABY 3 stinker piss. Byter blöja och två minuter senare luktar han piss. Men pampers baby dry 3 luktar inte lika mycket. Den är mycket bättre. Så den tabben gör jag inte om.

Kul att läsa att det var bra på öppna förskolan. Ska våga mig dit någon dag

Hoppas du och Lo slipper den hemska förkylningen jag och Valle hade. Han var så slemmig i halsen/bröstet så han spydde kaskadspyor i fler dagar. Det såg ut som rena exorcismen här hemma det bara spruta ur han. Var till och med upp till akuten med han.

Hoppas ni kryar på er.

2012-08-23 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback