Efterlysning

2012-08-30 23:56:11
» Kommentarer(0) «


Det värsta jag vet är när jag vet att jag har något hemma men kan inte hitta det. Lo har 8 olika nappar i olika motiv och färger. Dom flesta är i rosa nyanser, lite tjejiga. Jag tycker om att matcha kläder med nappar. Och jag har en napp som är neutral. En vit med lite lila på, perfekt till hennes jeansleggings med vit body te x. MEN nu är den borta, kan inte hitta den. Och visst kan jag köpa ny men det är sjukligt irriterande att veta att den är här någonstans. Jag vill ha koll på allt. Koll på alla 8 nappar, alla klädesplagg och tillochmed alla 20 kräkhanddukar. Fattas något kan jag vända uppochner på hela lägenheten. Så jag kan inte ge mig i mitt letande. Johan säger att han ska köpa en ny men det spelar ingen roll när jag fortfarande vet att den kan vara här någonstans... Jag skulle bli så glad av om den kom fram. Vet att det låter helt sjukt.. Men sån är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback