Blöjor!

2012-08-23 16:06:42
» Kommentarer(2) «


Förra kortet såg ni att det var milla va och inte Lo! Hursomhelst så blev det ingen busborg idag. Lo hade precis somnat när det var dags att åka så kände att jag inte ville väcka henne! Sp vi tar det nästa vecka istället! Nu på dagarna så har man inte så jättemycket för sig så nu läser jag varje reklamblad sida till sida. Jag har blivit en riktig kupongjägare haha. Jag upptäckte bl.a. att på Hemköp och Willys som vi annars aldrig handlar på så var det ett erbjudande att ta 2 liberopaket och få 50:- rabatt. Perfekt! Det är ett antal kr man tjänar på. Och eftersom jag hatar lukten av pampersblöjor så var det perfekt att det är libero. Någon mer som irriterar sig på lukten av pampers? Iallfall så var det samma erbjudande på maxi när vi var där. Så nu har vi köpt på oss 8 blöjpaket här hemma!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Newbaby var ok i storlek 1 tycker jag men 2 och tre luktar mycket. Active fit heter nästa stegs blöjor och de börjar i storlek 3 (4kg-9kg.) http://www.pampers.se/pampers-active-fit
jo jag följer gärna med till öppna förskolan. Du kan ju höra av dig om du ska dit. Mitt numer är 073-6340902
Vi åkte till sjukhuset samma dag som han börja spy. Valle har ju ett problem med njurarna och första tecknet på urinvägsinfektion på bebisar är att de börjar spy mycket. Sen har vi även haft problem med maten och de var i samma veva som vi bytte till mjölkfritt. Så de tyckte vi skulle komma in och lämna ett urinprov. Men det visa att det bara var slemmet som ville komma upp. Som tur var. Det var skönt att fåveta att det inte var Urinvägsinfektion. Så han fick andas koksaltlösning när vi var där sen fick vi de med hem för att kunna skölja vid matning.

2012-08-23 @ 20:44:09
Postat av: Anna

Hej!
Fick kuponger från citygross om ni vill ha =)

2012-08-23 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback